måndag 26 april 2010

...måndag


Sitter i soffan och känner mig rätt seg. Kliar som tusan i ögonen och jag börjar misstänka pollen. Skumt då jag aldrig varit pollenkänslig förut. Har spenderat min dag i skolan där vi har jobbat med gruppens nästa sista arbete. Ska bli så skönt snart när de är över då min skolmotivation inte är på topp.
Idag lämnade vi in vår BMW på lagning, den är fortfarande inte klar men imorgon får vi hämta den mot en betalning på 9 000 kr, sjukt! När bilar börja kosta pengar då är de bara att köpa en ny enligt mig. Jag är sugen på en Audi A5 Sportsback tror jag de heter :-) Mattias är också sugen, men vi får se hur de blir. Vi åkte ner en sväng på stan efter skola och jobb och fixa lite grejer på banken samt att vi äntligen har köpt tyg till våra fina Emma fåtöljer som vi fick av Mattias mormor. Mattias mor verkar vara på G, så dom kanske blir fixade ganska snart :-) Nog om min dag. Funderar på att plugga lite, men Damernas Värld lockar lite mer.

So long/E

1 kommentar:

  1. A5 2 dörrars Coupé kolla på bilder innan bara.

    / /

    SvaraRadera