fredag 23 april 2010

...min dag idag

Idag körde vi på randigt, som alla andra dagar :-)


Jag och Mattias sitter i soffan och kikar på talang och dricker Seven deadly zins som är vårt nya favvo vin. Har haft en bra dag förutom brevet från herr Starhe som verkligen verkar ogilla mig och Mattias.

Idag har jag iaf varit i tingsrätten för troligtvis sista gången. Då jag väljer att inte ställa upp på någon lista inför valet i höst kommer jag inte bli tilldelad något uppdrag, jo om någon tackar nej till sin plats. Känns lite trist, men kan vara bra för mig och fokusera på skolan helt och hållet.

Efter rätten tog jag och Mattias en sväng på stan. Jag köpte lite smycken och tygskor. Och de var de, utbudet är lagom bra i Västerås. Nu ska jag fortsätta vara social och imorgon hoppas vi på sol så vi kan pyssla i trädgården, dock tappa man lite motivation när folk bara vill förstöra.

Trevlig kväll/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar