torsdag 15 april 2010

...så nära nu

Snart är det lördag, snart är den värsta stressen över. Och vet ni en sak, de ska bli så jäääkla göttigt och ha dagar då man hinner med lite pyssel här hemma.

Idag har jag iaf varit i skolan på förmiddagen sedan har jag jobbat fram till 18.15. En lång dag. Dock har de varit en bra dag på jobbet, inredningen kom på plats idag och de blev mycket trevligt i första huset. Imorgon ska de sista på plats sedan är vi fit for fight.

Idag pajja vår bil. Så typiskt. De har lyst en varningslampa om att bromsarna är kassa ett bra tag nu och servicelampan har lyst i en månad. Men idag när Mattias bytte till våra alldeles för slitna sommardäck blev bilen helt knäpp och en ny lampa tändes som tydligen betyder att motorns effekt hade reducerats, de gick liksom inte att gasa. Mattias ringde till BMW och vi fick en tid den 26:e april, typiskt. Dom bad oss även och inte köra med bilen. Nu blir det nog en jäkla kostnad och fixa vår tysk, suck! Mattias mor och hennes L är iaf mycket snälla människor som lånar ut sin fina Mazda till oss, jag lovar att jag inte kommer köra den, hehe,

Nu ska jag äta lite yogurt med smak av vit persika och vit choklad, nästan som efterrätt :-)

Ta hand om er kära läsare/E

1 kommentar:

  1. Lycka till i morgon! Ska bli mysigt att ses på söndag. Jag måste åka kl 15.30 för golflektion nummer 2 på Ängsö men innan dess har vi inga planer.
    Kramar

    SvaraRadera