fredag 16 april 2010

...värsta kändisen

Precis hemkommen. Wiee imorgon smäller det.
Ni kan läsa om våra fina hus i VLT. Jag måste bara säga att jag är så stolt som man kan bli över Carpenter, jag är stolt över våra fantastiska snickare, jag är stolt över att vi är förts i Västerås och mest stolt av allt är jag över min kära far. Jag vill skicka en miljon tack till alla som arbetat så hårt inför denna visning. Fem lägenheter kvar nu, nu jobbar vi hårt till mitten på maj. Sen bjuder vi på kalas :-)


/Elma

2 kommentarer:

  1. va snygga ni blev,slika je za 10,kuca izgleda super,såg bilderna ,grattis till er,o hoppas allt blir som ni tänkt er!Kram Selma

    SvaraRadera
  2. Åhh vad fint det ser ut. Måste få komma och kolla nån dag. Så glad att det var mycket folk som var och tittade. Härligt att ses i går. Vi hann få i oss mat och iväg på golfen. Gick hyfsat men oj vad seg jag är i armarna och ryggen. Kramar

    SvaraRadera