måndag 10 maj 2010

...en måndag


Har suttit i skolan sedan kl 7.30 och nu börjar min hjärna säga ifrån. Jag har dragit på mig luvan och försöker stänga av alla människor runtomkring men de går sådär, stirrar ut genom fönstret och ser alla körsbärsträd som har blommat ut och drömmer mig bort en stund, härligt.

Tentan i ekonomi närmar sig med stormsteg och jag har ännu inte läst ut första boken. Börjar känna mig smått stressad, men de kanske går bra vem vet. Idag har jag iaf suttit och löst en massa övningsuppgifter, vissa har gått toppen och vissa åt skogen, men jag kämpar på. Ska försöka plugga fram till fyra, dock kände jag att jag behövde en lite paus då jag kört på fram till nu utan några raster alls, (klappar mig själv på axeln).


Måste även passa på att visa mitt nya smyckesträd som jag är så nöjd över. Har letat efter ett smyckesträd super länge och när man minst anar det dyker det upp, wiee. De är från Nordic och kostar typ ingenting :-)

/E

1 kommentar:

  1. Tack! Ja jag är superglad! Älskar det där huset så det ska bli underbart att flytta dit =)

    Hoppas allt går bra med dina studier och annat =) Kram!

    SvaraRadera