söndag 23 maj 2010

...helgen


Vilken härlig helg vi haft. Lördagen bjöd ju på strålande solsken dock började vår dag med en begravning. När vi kom ut på morgonen hade någon äcklig jäkla grannkatt dödat en ekorre som låg död på vår tomt. Jag hade inte hjärta och bara kasta ut den i skogen så det blev begravning, stackars Matte som måste stå ut med mig :-)

Lördagen bjöd som sagt på strålande solsken och en massa trädgårdsarbete, vi rensade ogräs, oljade trall, började fylla poolen och vi hann till och med dricka ett par öl i solen. Lunchen bestod av mycket mumsiga mackor från Brynolf. Kvällen spenderades på Tabazcos uteservering med vännerna J och T där vi åt mat, jag moffa i mig en massa tapas bla räkor och musslor. Mums! Vi hann även med drinkar på Varda, så fort de blir varmt blir jag beroende av Bellinis, inte bra :-) På Varda har dom en drink som heter Elma, rätt coolt ju. :-)

Söndagen har varit som nästan alla söndagar, städ, tvätt, storhandling och lunch hos mams och paps. Kvällen har spenderats i soffan med SATC. Nu snart blir det sängen.

Hoppas alla haft en toppen helg.

/E

1 kommentar:

  1. Nämen stackars lilla sötnos. Ekorren alltså... Hoppas att ni mår bra!

    Kram

    SvaraRadera