söndag 13 juni 2010

...dop


Idag har dagen spenderats i Irsta där lilla O skulle döpas och jag och Mattias fick vara gudisar, nu förtiden kallas det visst för faddrar. Dopet var mycket trevligt och lilla O var på sista bästa humör hela tiden. Han log, skratta och prata när man titta på han. Inte en tår under hela dopet.

Efter dopet bjöd M och M på mat och fika. Maten var mumsig och M hade bakat en massa gottis som var trevligt. Jag fick tom med mig en matlåda med massa kärleksmums, de blir fikat på jobbet imorgon.

Igår fick jag ont i halsen och blev snorig. Nu känner jag mig ännu sämre och ska nu krypa ner i sängen med en kopp te och massa ipren. Har en massa på jobbet imorgon så har inte tid med sjukdagar.

Vill än en gång tacka fina M och M för att ni vill att vi ska vara O:s gudisar. Det är en enorm ära, och bara så att ni vet så älskar vi ert lilla troll en massa.

/E

1 kommentar:

  1. Det är vi som ska tacka! Oscar älskar er massor!=)

    SvaraRadera