måndag 7 juni 2010

...en lååång lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att det var grymt fint väder.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Jobba.
Det sista du sa högt: Jebem ti.
Vad har du druckit idag: Vatten, kaffe.
Vad var det senaste du åt: Suschi.
Vad var det senaste du köpte: Luftmadrass.
Vad är det för väder hos dig nu: Molnigt.
Godaste glassmaken: Lakrits.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte direkt.
Sover du tungt: Som bara den.
Drömmer du mardrömmar: Någon gång då och då, oftast att någon som står mig nära dör.
Trivs du med ditt jobb: Ja! Jag har en enorm frihet vilket är najs.
Favoritklädsel: Jeans, randig tröja och converse.
Favoritlåt just nu: Ingen direkt.
Vad ser du om du tittar till höger: En hög med papper.
Vad gör dig glad just nu: Min fina Mattias.
Vad ska du göra härnäst: Forsätta jobba.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Glad.
Favoritgodis: Cola ferraribilar (åt det hos M och M första gången och nu är jag fast).
Kläder just nu: Blommig klänning, strumpbyxor och converse.
Sommarplaner: Sola och bada.
Hur många kuddar sover du med: 2.
Spelar du något instrument: Hahaha, räknas guitar hero?
Morgon eller nattmänniska: Inget av de.
Vad är viktigast för dig: Min familj och mina vänner.
Är du kittlig: Ja, på översidan av foten, sjukt skumt ställe.
Snarkar du: Vet ej.
Äckligaste insekten: Håriga spindlar.
Längtar du mest efter just nu: En ny bil, jag är less på att vara billös.

1 kommentar:

  1. Åh tack! Ja det blir nog bra tillslut här, bara mycket och fixa med först =) Men det vet väl du hur det är =)

    Hoppas det blir svalare i ert sovrum snart, det är ju inte jätteskönt att sova på luftmadrass =)
    Ha det så bra. Kramar!

    SvaraRadera