torsdag 10 juni 2010

...härliga torsdag


Det har verkligen varit en helt perfekt torsdag. Arbetsdagen flöt på och jag fick mycket gjort. Dock har jag slarvat någonstans under året så nu måste det stämma av bokföringen dag för dag. Men men, jag lät inte det förstöra denna soliga torsdag. Efter jobbet mötte jag upp Mattias på stan, vi köpte doppresent till O som ska döpas på söndag och vi har fått den stora äran och vara hans gudisar. Känns så himla roligt. Hoppas ingen har köpt likadan present som oss, de vore ju typiskt. Vi var även till Nymans och kirra min klocka, det var på tiden då batteriet dog för typ 3 månader sedan. Jag hann även med lite shopping, bla Acne t-shirten på bilden. Kommer användas flitigt till sommarens jeansshorts. Vi åt även en tidig middag på Varda. På vägen hem svängde vi förbi Mattias kusin J och hans fru som bjöd på galet god tårta. Det blev även ett stopp hos mina tokiga föräldrar.

Nu sitter Mattias och jobbar och jag ska stirra på tv.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar