onsdag 30 juni 2010

...igår

Kom hem för en stund sedan för att äta lunch. När jag sedan skulle jag cykla tillbaka till jobbet förändrades vädret på en sekund och regnet vräker nu ner, blixtrarna slår ner och åskan är helt galen. Så jag tänkte passa på och skriva ett litet inlägg om gårdagen, och då kanske regnet har slutat och jag kan cykla tillbax.

Efter jobbet kom Mattias pappa och Mattias systers dotter T hem till oss för lite bad och lite mat. T var på sitta bästa humör och förgyllde vår dag. Tokfian ville inte sluta bada fast läpparna blev blå :-) Så härligt och se att så lite gör ett barn lyckligt. Dock saknade vi T:s trollbror, det är härligt när dom två busar tillsammans. Jag och Mattias fick varsitt armband av T, mitt sitter på handleden idag också :-)

/E


1 kommentar:

  1. Mysigt!
    Hur många grader har ni i poolen? Badade inte du?
    Kramis

    SvaraRadera