onsdag 21 juli 2010

...fyra år


Idag är det exakt fyra år sedan jag och Mattias bestämde oss för att det skulle vara jag och han. Vägen till de beslutet var inte så lätt och vi fick kämpa länge för att det skulle bli vi. Men nu är det du och jag, föralltid och ni som inte trodde på oss ska veta att jag sitter och lipar åt er just nu.

Jag minns dagen så väl, jag minns hur nervös jag var, jag minns att det var en härlig sommardag och solen sken som aldrig förr, jag minns att jag inte visste vad jag behövde ha med mig, jag minns att jag var nervös för att träffa någon som kände oss, jag minns varje kram, jag minns vad vi hade på oss, jag minns middagen och promenaden och mest av allt minns jag beslutet då vi sa att vi skiter i alla andra, nu är det du och jag.

Fina Mattias, jag vill att du ska veta hur mycket jag älskar dig. Du är den finaste människan som jag någonsin träffat, du vill alla väl. Du är min prins och jag har haft fyra underbara år med dig och det kommer bli många många fler. Ses i eftermiddag älskling.

Kram/Din Elma

2 kommentarer: