fredag 9 juli 2010

...hello helgen


Denna fredag har varit helt perfekt. Jobbet idag har gått hur bra som helst och jag har gjort mer än vad jag hade planerat. Känns så skönt nu ner semestern närmar sig.

Efter jobbet tog jag och mamma en shoppingrunda på stan. Så länge sedan sist. Mamma gick bananas och handlade för måååånga tusenlappar, jag däremot var lite snål men gjorde ett par fynd. Mattias fick en skjorta och nya badshorts. Snäll fru de är jag det.

Jag brukar nästan aldrig måla mina naglar, det är för att jag har så sjukt fula händer och jag vill inte måla naglarna så att folk lägger märke till mina kort tjocka pojkfingrar. Men idag blev jag sugen på att kladda på något somrigt lack, det blev ett limegrönt (ser dock rätt vitt ut på bilden). Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar det eller om mina händer är fulare än någonsin.

Nu har vi iaf precis ätit förrätt och varmrätt som min fina Mattias har fixat ihop. Nu står han i köket och pysslar med efterätten, tror det blir någon form av milkshake.

Trevlig kväll/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar