tisdag 10 augusti 2010

...dålig update, i know

Har verkligen inte haft någon större lust att blogga dem senaste dagarna. Sedan har det kanske inte hänt så mycket som är värt att blogga om. Jag tänkte berätta lite kort om vad vi hittat på igår och idag.

Igår hade vi M och M och O på besök. Alltid lika mysigt och träffa er fina vänner. Eftermiddagen och kvällen bestod mestadels av bus med O och sedan spela vi lite spel. Lilla O blev stucken av en geting när han satt i mitt knä och jag har fortfarande dåligt samvete för att stora jag inte kunde skydda lilla O mot den där vidriga getingen. Han blev så himla ledsen och det skar i mitt hjärta (kan tänka mig hur det kändes för hans mamma). Han grät bara en mycket kort stund och sedan blev han sitt glada jag igen, men då blev jag jätte bölig och var tvungen och gå iväg på toaletten och gråta, herre gud hur ska jag klara av och se mitt egna barn gråta (när det är dags). Ser inte bra ut det här :-)

Idag var tanken att jag skulle jobba ett par timmar, men nepp så blev det inte. Istället spenderade jag hela min dag på jobbet. Fick rätt mycket gjort vilket känns skönt. Efter jobbet har jag och Mattias försökt hitta en resa på ett par dagar till någon storstad i Europa, men allt är typ slut eller så är det galet dyrt. Så det ser ut som att vi blir hemma.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar