måndag 2 augusti 2010

...full fart idag


Kändes konstigt och vakna i sin egna säng imorse. Vaknade redan vid sex och kände mig superpigg, men lyckades somna om till 8 iaf. Idag har jag varit hos min frisör, ett efterlängtat besök då utväxten var 3 cm, mitt hår har vuxit 3 cm på 7 veckor, det är helt galet. Nu är jag iaf fin i håret igen :-) Efter frisörbesöket bar det av till Carpi där det blev ett par timmars jobb. Jag fick mig en mycket positiv överraskning när jag kom till jobbet och kontoret var om målat, ett nytt konferensrum är byggt, fikarummet hade fått nya möbler, verkstaden var urstädad, ett trädäck var byggt på framsidan och en ny parkering var på plats. Min kära pappa har jobbat hårt förra veckan och gjort det jätte fint, du är grym. Nu ser jag fram emot en höst full laddad med en massa jobb.

Nu snart kommer Mattias kusin och hans fru över för lite vin, ost, kex och annat gott. Alltid lika trevligt och träffa J och M, mycket skitsnack blir det men ibland behöver man filtrera. Allt är framdukat och nu ska jag avnjuta en öl innan dom kommer.

Jo, en viktig sak till. Grattis Mattias mamma till din första hole in one. Det är ju as coolt :-) Hoppas ni firar med skumpa ikväll.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar