fredag 6 augusti 2010

...full fart


För någon dag sedan bestämde vi med Mattias mamma och hennes L att dom skulle komma ut idag för lite sol och bad. Imorse fick vi sms av Mattias syster som också ville komma ut med barnen, självklart fick dom det. Idag har dagen spenderats vid poolen, alla har badat utom mig. Kidsen va precis som vanligt helt galna och fast det knappt var 20 grader i vattnet ville dom bada hela tiden. Jag passade på och läsa lite skvaller :-) När det sedan var dags för lunch bjöd vi på ceasar sallad, som både jag och Mattias för tillfället är beroende av :-) Nu har alla åkt och det blir rätt tomt utan vår bustroll som var på sitt bästa humör idag. Nu ska vi snygga till oss och bege oss mot city där det blir middag med vännerna J och T på Limone.

Om vädret tillåter imorgon kommer jag och Mattias åka till huvudstaden och åka luftballong. Jag har nyligen googlat hur många luftballongskrascher som sker per år, är man nojjig så är man.

/E

1 kommentar:

  1. Tack för en underbar dag idag, ha en härlig kväll!
    Kramis

    SvaraRadera