tisdag 17 augusti 2010

...inte som planerat

Det går trögt idag. Jobbet går inte framåt i den takten jag skulle vilja då strömavbrottet har gjort så att vår skrivare har kollapsat, så allting blir liksom halvfärdigt vilket medför att jag blir arg och irriterad. Sedan så var jag dum nog och dra på mig ett par shorts imorse, det är snorkallt och mina ben är typ blå. Skulle även åkt till Björnis idag och sprungit med lillebror men ser inte ut som att det blir så då det har brunnit i någon fastighet i Västerås som ligger under vårt ansvar så det måste åtgärdas och täckas och allt bråte ska köras bort, så han behöver nog jobba över. Istället ska jag slänga mig på cykeln när jag kommer hem och göra Mattias sällskap när han springer, jag ska även ta tag i mitt omtenta plugg. Tentan är nästa vecka och jag har inte ens öppnat böckerna, inte bra. Nog med gnäll nu, snart ska jag äte lurre då kanske jag blir glad igen :-)

Kram/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar