onsdag 25 augusti 2010

...jag har en höst plan

Underkläder - Svarta och vita, som alltid.
Väskor - Förhoppningsvis köper jag en ny i New York, vilken vet jag ännu inte. Annars för min Chanel och Miumiu göra mig sällskap, de dagar jag är i skolan blir det bara en påse fylld med böcker :-)
Skor - Kängor, ankelboots och om jag hittar några trevliga gummistövlar.
Nederdelar - Jeans och så ska jag köpa mig ett par skinnbyxor.
Kjolar - Kanske någon svart.
Överdelar - Stickade tröjor, blusar, tjocka koftor.
Klänningar - Svarta klänningar, gärna i spets.
Ytterkläder - Svart skinnjacka med fårskinn, någon lite längre päls och min röda kappa.
Färger - Vitt, svart, rött, aprikos.
Smycken - Långa halsband i guld.
Detaljer - Leopard, skinn, mocka, lockar i håret, en svart hatt mm mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar