söndag 15 augusti 2010

...lördagen


Dagen idag började med att vi sov lite för länge, men men så får det vara ibland. När vi väl bestämde oss för att ta oss upp ur sängen åkte vi till Björnön där löpning stod på schemat. Mattias sprang 10 km och jag sprang 4 km, okej jag kanske inte riktigt sprang hela vägen men jag är trots det lite stolt över mig själv. Efter träningen blev det ett stopp på ICA, maten för dem nästkommande två veckorna är nu inhandlad.

När vi sedan kom hem lagade vi lite sen lunch och inväntade vännerna J och T som skulle göra oss sällskap under kvällen. J och T hade med sig god thaimat och det vi behövde stå för var lite vin och efterrätt (det var bara killarna som drack vin). Kvällen planer var att klämma alla 10 avsnitt av Solsidan, och jisses va vi har skrattat. Munnen gör ont som tusan och efter att vi kikat på alla avsnitt såg vi sedan bloopersen, det var nästan lika roligt som avsnitten.

Nu ska jag krypa ner i sängen då det imorgon är vår sista semesterdag. Jag är taggad inför en spännande höst med mycket jobb och minst lika mycket skola :-)

God natt/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar