onsdag 8 september 2010

...dagen som försvann


Imorse när väckarklockan ringde kändes det som att någon stod och stampa på mig. Jag var helt paj och tur är då att man har världens bästa Matte som kirrar frukost på sängen :-) Jag orkade heller inte tända lampan när jag valde kläder därav den fula matchingen på skjorta och kofta, när jag insåg hur fult det var fanns det absolut ingen ork att byta om. Så idag var jag ful Elma.

Idag har det varit en sån där dag när jag bara flängt runt och inte fått något vettigt gjort. Känns rätt röttet då jag är i skolan från 9 imorgon och sedan eventuellt ska vi åka luftballong (tredje försöket), på fredag är jag i tingsrätten från 9 så det blir heller inte många timmar på jobbet. Suck! Nu skulle jag kunna tänka mig och klona mig själv.

Nu är jag iaf hemma, ska försöka hinna med lite tvätt.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar