söndag 12 september 2010

...fredag, lördag, söndag

Helgen har gått ruggigt snabbt. Men den har samtidigt varit väldigt trevlig.

Kavaj och skjorta i rätten i fredags, inte riktigt min grej :-)

Fredagens tjänstgöring i tingsrätten blev ännu mer intressant än vad jag trodde. Det är det största målet jag fått vara med på och istället för två dagar blir det tre dagar då det är en massa vittnen. Fredagskvällen hade vi vårt traditionella fredagsmys med ost, kex, vin och godis, underhållningen stod idol för :-)

En glad Elma under lördagens kampanj :-)


Vi inviger familjen S nya grill :-)

Lördagen började med att vi hade moderatkampanj i Skultuna. Det var såå roligt och vi var galet många taggade moderatera. Vi stod på samma torg som sossarna och jag vill påstå att vårt tält var mer besökt än deras vílket är trevligt :-) Mattias stod utanför ICA och charma tanter med kokböcker och jag dela ut ballonger till kidsen :-) Efter vår insats för partiet åkte vi till Stockholm där vi hälsade på familje S som hade flyttat till hus. Det var så himla fint och huset passar dom perfekt. Vi blev bjudna på grillat, det kändes lite speciellt då vi var med och invigde deras nya grill :-) Lilla O var som vanligt på sitt bästa humör och hans energi gör att man blir glad i flera dagar.

Söndagen har bjudit på tomtpyssel och något mer som jag inte vill skriva så mycket om än. Men en helt klart grym helg har det varit.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar