tisdag 21 september 2010

...magen

Något mycket skumt pågår i min mage. Absolut ingen bebis som många nu kommer tro. Men i lördags fick jag världens smärtor i magen, gjorde brutalt ont och sedan på söndan när jag vakna var den intensiva smärtan bort dock kändes magen öm under hela söndan men det var liksom inte olidligt. Igår efter skolan hände exakt samma sak, magen blev helt galen och det kändes som att någon sparka mig i magen. Jag blev helt yr av smärtan och blev till slut tvungen att ringa sjukvårdsupplysningen, deras förslag var att åka till Akuten, men det var inte jag sugen på. Så Mattias värmde min havrekudde som fick smärtan att bli lite mindre intensiv. Idag har jag också ont i magen, men idag är smärtan inte lika galen som igår. Vi får se hur det känns efter lite lunch. Håll tummarna för min mage :-)

/E

1 kommentar: