onsdag 6 oktober 2010

...onsdag

Trött Elma


Har precis kommit hem efter en galen dag på jobbet. Vi har nog aldrig haft så mycket att göra på Carpi, och vi är i galet behov av att anställa fler. Men bra snickare växer inte på träd. Det var en kille på intervju idag, han var super trevlig och kanske en blivande Carpi kille. Jag skulle vilja att det börja jobba en tjej men finns inte så många snickar brudar. Nu ska jag stoppa lite mellis i magen sedan ska jag fortsätta med gårdagens plugg. Är trött, men har man inget val så är det bara att gilla läget.

Mina skinnbyxor


Just ja, idag hade jag skinnbyxor på jobbet. Min kollega M håna mig hela dagen. Suck jag som kände mig lite sådär halvgrym som vågade dra på mig dom. Äsch, jag får trösta mig med att M inte kan ett smack om mode :-)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar