måndag 4 oktober 2010

...trött


Sitter i skolan och försöker hålla mina ögon öppna. Det är alltid så galet tyst på Bibblan fram till typ tio. Det är väl då studenterna vaknar. Så man blir lite sömnig när man sitter och läser. Skulle egentligen pluggat med A idag, men hon är sjuk. Har en massa uppgifter som ska lämnas in denna vecka så jag måste verkligen sätta lite fart. Vissa uppgifter har jag inte ens börjat med. Men Mattias är ju bortrest så jag kommer kunna plugga även på kvällarna Nu tillbax till mitt kaffe och den rätt sega Ledarskapsboken.

Hoppas alla haft en bra helg och njut av måndan.

/E

6 kommentarer:

  1. Heej.

    Läser du Organisation och Ledarskap? duktig flicka:-)

    SvaraRadera
  2. Yes I do, bland annat :-) Duktig och duktig, det vet i tusan.

    SvaraRadera
  3. :D jodå duktig tjej:P kursen är ju inte världens lättaste precis, dock är böckerna jäkligt tråkiga:D

    SvaraRadera
  4. Böckerna är verkligen inte super stimulerande, men ger man sig fan på det så går det. Sedan tror jag att läraren gillar mig och det är nog ett plus :-)

    SvaraRadera
  5. haha vem kan låta bli att gilla dig:P du har ju alltid varit de flestas gullegris:P böcker är ganska värdelösa men de finns vissa intressanta bitar. Hur långt har ni kommit?

    SvaraRadera
  6. Nämen, vilken komplimang. Jag kan nog komma på ett gäng som inte gillar mig :-)

    Just nu läser jag och medledarskap vilket är ganska intressant.

    SvaraRadera