måndag 29 november 2010

...min fina mattias


Idag när jag var på jobbet fick jag ett sms från Mattias där det stod att han var tvungen att jobba över en stund. Men så var det inte, han lurade mig. Istället åkte han ner på stan och köpte dessa fina lyktor från Bruka Design till mig. Igår när vi tittade på tv så såg jag en liknande lykta och nämnde då att jag tyckte den var fin, det la min fina Mattias på minnet och kirrade inte bara en utan två lyktor till mig. Hur underbar man har inte jag?

Idag har jag börjat kika lite på julklappar och födelsedagspresenter. Vi ska fira många den närmaste tiden, och kreativitet när det kommer till presenter är inte min starka sida :-) Så lika bra att börja i tid...

/E

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt du har gjort det. Jag har också fått up lite stjärnor och ljusstakar. Har ni några planer för helgen? Vore mysigt att ses. Vi hörs. Kram

    SvaraRadera