fredag 19 november 2010

...skönt med fredag

Jag är så glad för att det är fredag idag. Jag är sådär galet glad. Det är nog för att den här veckan har varit en sån där skit vecka som man har då och då. Jag är helt paj i både skallen och kroppen. Kanske börjar bli lite sjuk också, det vore ju verkligen pricken över i. Vi är iaf igång och kan jobba i våra lokaler, dock är det en tillfällig lösning då fastighetsägaren måste åtgärda resterande kablar och de verkar dröja. Vi har även lånat ut våra lokaler till de företag som brann upp för att de ska kunna jobba. Så det är full fart på verkstan.

Sitter nu på jobbet och försöker vakna till liv efter lunchen. Brukar ta en stund. Ikväll blir det iaf inte traditionellt fredagsmys med godis och idol, utan nepp direkt efter jobbet ska man hem och snygga till sig (tvivlar på att det är möjligt idag) och sedan ta sig in till stan där det blir en drink på något trevligt ställe sedan middag. Vänner J, T, S och E bli kvällens sällskap vilket kommer bli super skoj.

Denna helg borde jag ägna åt mina studier, men nepp. Den är fullbokad med massa skoj.


Trevlig fredag/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar