torsdag 2 december 2010

...idag ska det pluggas

Dagens sällskap, Mini digestives doppade i mjölkchoklad. Muuums!
Idag bestämde jag mig för att stanna hemma och plugga på förmiddagen. Det har varit så mycket på jobbet de senaste veckorna så skolan har verkligen blivit lidande och jag har hamnat efter i nästan alla kurser. Idag har jag iaf hunnit skriva klart min opponering och ska nu fortsätta läsa boken Konsumentbeteende som faktiskt är riktigt intressant. Vid lunch ska jag ta mig in till stan för idag ska jag och Mattias bli 100 procentiga ägare av tomten. Vi ska nämligen betala de som är kvar och få alla papper. Jag tror även vi ska ha ett möte med banken för att diskutera räntor. Juggen i mig kommer komma fram vilket innebär att jag kommer vara en stenhård förhandlare :-) Hoppas ni kära läsare inte fryser ihjäl ute i kylan, för det är verkligen brutalt kallt.

Ha en bra dag.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar