lördag 25 december 2010

...juldagen & julklapparna


Idag har vi firat jul nr 2 hemma hos Mattias syster. Planen var att vi skulle firat hemma hos svärmor men L har blivit magsjuk så det blev ändrade planer. Det har iaf varit en mysig juldag med god mat och helt underbara troll. T och N var mysiga och hur kul är det inte när barn öppnar julklappar? Jag tror dom gilla sina Snowracers som de fick av oss :-) Nu närmar sig juldagen sitt slut och jag och Mattias njuter i soffan med ett varsitt glas vin och godis.

Shepard dynor som vi ska ha på våra kommande L. Åland stolar. Från E & L.

Lexington sängkläder från mams och paps :-)

Stekpanna J. Oliver från lillebror.

Kitchen Aid köksverktyg från A och A

Salt/peppar kvarn från mig till Matte

Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder på det som befann sig under granen till mig och Mattias. Visar inte allt för då får jag ladda upp allt för många bilder :-) Vi är super nöjda med alla klappar. Tack fina ni som skämmer bort oss så mycket.

/E

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig jul! Det har vi oxå haft fast än är den inte över, imorn är det julafton i Tyresö.:) Är det lugnt att vi sover hos er på nyår? Så slipper Martin va nykter..;) kram kram

    SvaraRadera
  2. Klart ni får sova hos oss. Gästrummet är reserverat till er. Puss Puss

    SvaraRadera