torsdag 30 december 2010

...mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Massor, bla tagit tagit i plugget efter att ha funderat i hundra år.

Har du några nyårslöften?

Ingen idé, bryts dagen efter.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, fina fina M och L.

Vilka länder besökte du?

Usa, Danmark, Italien

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Oj va svårt, vet faktiskt inte. Kanske kommer minnas dagen då vi bestämde oss för att bygga nytt hus mest.

Vad var din största framgång 2010?

Vet i tusan, kanske att skolan har gått över förväntan och att jag för en gångs skull känner mig lite smart :-)

Största misstaget?

Finns inga misstag.

Bästa köpet?

Vår fina bil.

Vad spenderade du mest pengar på?

Bil, Tomt, Kläder, mat, nöjen, bensin, presenter.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Oj oj oj, galet många saker.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Ingen direkt sång kanske, med fröken Gaga är sådär lagon uttjatad.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Oj svårt att säga, tror att jag har varit lite gladare då jag äntligen tagit tag i saker jag länge skjutit på.

Vad önskar du att du gjort mer?

Att jag inte läste 45 hp första terminen på Högskolan. Töntig grej I know.

Favoritprogram på TV

Hollywoodfruar

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Party.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Jeans, tröja och converse. Lagom rolig.

Den bästa nya personen du träffade?

Kanske träffade om på nytt, skolkompisen A.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar