torsdag 20 januari 2011

...att känna lycka

De senaste dagarna har jag gått igenom någon form av förvandling hos mig själv. Jag vet att det låter ur löjligt. Men jag har insett att jag inte tänker slösa bort min tid och energi på konstiga tankar. Jag har bland annat funderat över hur det ska bli med huset, hur vi ska lösa en tillfällig bostad, hur jag ska hinna plugga 150 procent och jobba 100 procent och massa annat tok. Men i måndags insåg jag att det är såna små saker att gå runt och oroa sig för, så länge man är frisk och kry så kommer allt annat som en bonus på posten. Jag har även insett att jag troligen är den mest lyckliga människan i världen, jag har världens bästa Mattias, världens bästa familj, ett roligt jobb, studierna går prima, vännerna är underbara och våren är snart här :-) Jag har bestämt mig för att 2011 ska bli det bästa året någonsin och jag bara vet att det kommer bli så. Jag är lycklig lycklig lycklig, jag bubblar nästan över av de konstiga lyckorus jag befinner mig i. Kommer dock vara lite ledsen ikväll då Matte är bortrest, ska passa på att gräva ner mig i massa tidningar och sedan ska jag äta massa pannkakor.

Lev väl/E

1 kommentar:

  1. men gumman det kommer att lösa sig såna små saker som du säger bara att man mår bra och hälsa håller sig bra så är det bara och köra på....gilla läget bara men allt annat kommer fixa sig så har du alla vid din sida så funkar det ännu bättre !!! LYCKA!!! Det gör mycket! Ta hand om er ok!!! BUBIM

    SvaraRadera