måndag 24 januari 2011

...lite färre kläder i min garderob


Igår påbörjade jag rensningen av min garderob, och för en liten stund sedan blev jag klar. Det blev mer än väntat och jag bestämde mig för att vara hård. Allt jag inte använt under de senaste året fick ryka. Det känns lite vemodigt då de flesta kläderna är i nyskick och vissa har tom prislapp kvar. Men men, dumt och spara på saker man inte använder. De tar bara en massa plats. Kör över kläderna till mamma som brukar ge bort dom till någon hon tycker om :-)

Snart ska vi äta en tidig middag, sedan åker vi mot Västerås och spanar in vår "nya" lägenhet. Kanske lyckas knäppa en bild också :-)

Hoppas alla haft en tokbra dag.

Kram/E

3 kommentarer:

  1. Kusin du ger bort så fina kläder , har fortfarande kvar allt du gav mig<3

    SvaraRadera
  2. hej rodice,nebacaj to haha,ta beige med knappar,ostavi meni hehe...pussam.../selma

    SvaraRadera
  3. Amra - Va roligt att du tycker kläderna är fina. Finns nog några guldkorn även i denna omgång. Puss

    Selma - Jag kirrar den beiga till dig, puss puss

    SvaraRadera