onsdag 26 januari 2011

...samtal mellan mig och min mamma

Ibland säger min mamma så roliga saker så man kan skratta så man gråter. Idag har hon än en gång lyckats fått mig skratta så jag nästan kissar i byxan.
Mamma - Elma jag har oxå fixat Spojtfli
Elma - Vad är spojtfli?
Mamma - Du vet det där med musik
Elma - Men mamma, menar du inte Spotify?
Mamma - Nej nej, spojtfli, kom och titta
Elma - Jag böjer mig över skärmen och ser Spotifly och säger till mamma: Men mamma det heter Spotify.
Mamma - Okej okej, spjotfli.
Mamma vägrar på fullaste allvar inse att det heter Spotify och inte Spojtfli.
Söta söta juggemamman.
/E

3 kommentarer:

  1. hahahaha ni är ju så söta, jag älskar er så mkt<3

    Han tackar så mkt :D <3

    SvaraRadera
  2. spojtfli...haha...cool majda...puss/selma

    SvaraRadera