tisdag 15 februari 2011

...dag 03, mina föräldrar


Jag kan inte med ord beskriva hur underbara mina föräldrar är. Dom är mina hjältar och utan tvekan mina största idoler. Pappa är en sann kämpe och ger aldrig upp, han sliter hårt och ger alltid allt. Mamma är en riktig mysig, kärleksfull familjemamma. Hon är så otroligt mån om sin familj och de nära vänner hon har.

Mina föräldrar är gifta och har varit gifta i 25 år. Jag vet inte riktigt hur de träffades, men jag skulle tro att pappa fick kämpa hårt för att få med mamma ut på en kaffe.

Jag vet att alla säger att de har världens bästa föräldrar, och jag kan inte annat än och säga samma sak. Mina föräldrar ställer alltid upp för mig och mamma är utan tvekan min finaste vän, dock börjar pappa bli en av mina finare vänner då vi på senare år byggt upp en riktig tajt relation. Mamma har stöttat mig i alla mina val i livet och alltid låtit mig lära mig av min misstag, pappa har alltid sagt att allt ordnar sig vilket det alltid gör.

Mams och paps, i love you.

Idag har jag varken varit på jobbet eller i skolan. Dagen har spenderats hemma i sängen.

/E

2 kommentarer:

  1. Dem är verkligen dem bästa<3 :D

    SvaraRadera
  2. fint skrivet Elmic,jag kan hålla med,i love my parents too de e bäst....stor kram till er mina fina///selma

    SvaraRadera