onsdag 2 februari 2011

...solaris


Jag har idag en Canada Goose jacka som jag köpte för typ 8 år sedan. Det är utan tvekan den varmaste jackan jag någonsin ägt men kanske också den mest skämmiga eftersom varje liten fjortisunge springer runt i en sådan (jag fattar inte hur dem har råd, jackorna kostar ju runt 5000 kr). Jag funderar dock starkt på att köpa en ny CG jacka till nästa vinter. Jag skulle vilja ha modellen som heter Solaris, synd bara för det blaffiga märket på armen. Men men, man kanske inte lägger märke till det så mycket. Måste fundera ett tag.

Igår var jag och Mattias en sväng på stan. Så tråkigt och vara hemma nu när den inte längre känns som ett hem. Vi försökte hitta varma skor inför vår kommande tripp till fjällen. Jag skulle vilja ha ett par från Sorel men såna kan man ej finna i Västerås. Blev även förolämpad av killen på en sportaffär som sa att mina fötter är snea och att jag kommer få höftproblem när jag blir äldre. Han sa också att jag skulle sluta gå i Converse, öhh jag lever i mina Converse.

Nog om det, hoppas allt är bra med alla. Jag är iaf heeelt slut och dagarna med flängande mellan skola och jobb tar mycket energi. Men jag kämpar på.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar