måndag 28 mars 2011

...häll beställd


För att vi ska kunna måttbeställa vår bänkskiva i sten och för att Kvik ska stå för alla garantier att det blir rätt måste vi bestämma oss för häll. Nu på kvällen googla vi lite och hitta en ursnygg vit som kommer passar perfekt på vår vita bänkskiva. Jag hade aldrig tidigare sett en vit häll, verkligen en slump att det blev just en sådan, men visst tusan blir det snyggt :-)

Glömde i tidigare inlägget tacka för alla gratulationer jag fått i samband med avslöjandet av vår lilla hemlis. Tacka alla underbara ni.

/E

4 kommentarer:

  1. hej vilken super snygg häll. Varifrån kommer den? Är ni nöjda med en?
    Med vänlig hälsning
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Hejsan Jenny,

    Vi tycker den är super fin och är so far mycket nöjda. Hällen kommer iaf från Bosch och funkar alldeles utmärkt, på allt förutom gjutjärn då det blir gula fläckar på hällen som knappt går bort.

    Må gott/Elma

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag vill jättegärna ha en vit häll men de jag har sett live är lite blåvita i nyansen. Jag har nämligen en vit laminatbänkskiva och vill att hällen inte ska avvika i färgen allt för mycket. Tror inte att jag sett Gorenjes vita häll och undrar därför om det är VIT eller om den har en kall lite blå nyans?

    Tack på förhand!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vår häll kan också upplevas lite blå. Då vi har stenbänkskiva som är blank är det inget jag stör mig på super mycket.

      Vår häll kommer från Bosch, jag har inte heller sett någon som är vit vit :-)

      Lycka till

      Radera