söndag 20 mars 2011

...hejsan

Långt uppehåll, i know. Men om ni bara skulle spana in mitt schema så skulle ni nog förstå varför just bloggen blivit bortprioriterad. Veckorna går i en rasande fart och både skolan och jobbet tar enormt med tid just nu. Skolan går bra och nu har jobbet med C-uppsatsen dragit igång, samtidigt som jag läser handelsrätt och marknader och affärsrelationer. Men men, efter första april om jag kirrar de tentor som jag har då (två st samma dag) kommer skolan genast bli lite lugnare då jag bara kommer pyssla med C-uppsatsen. Jobbet flyter på och jag uppskattar som fan att mina kollegor har tålamod med att jag nu är på plats så sällan. Ni är bäst.

Flytten ut ur huset närmar sig med stormsteg och vi har så gott som flyttat över allt till mina päron. Dom ställer upp med två rum som vi fyllt från golv till tak med våra prylar :-) Nu längtar jag faktiskt tills vi ska flytta, fast det är till en liten etta. Huset känns så galet omysigt och helt ärligt så känns det inte längre som vårt.

Nåja, bygget med nya huset har satt igång och konstruktionen produceras med rasande fart. Pappa, R och Matte har jobbat hela helgen och har nog bara två dagars jobb kvar sen är hela konstruktionen klar. Vi är också mycket glada över vädret som ser ut och bli bättre och bättre.

Hoppas allt är bra med alla.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar