onsdag 9 mars 2011

...så mycket att göra men så lite tid

De senaste veckorna samt de fyra kommande veckorna är kaos. Jag har så galet mycket att göra så jag knappt hinner andas. Min kalender inrymmer knappt pauser för lunch längre. Vi läser just nu en kurs som ställer väldigt höga krav på oss studenter vilket inte är konstigt då de är på C-nivå. Men samtidigt som denna kurs håller på ska vi presentera C-uppsats idén nästa vecka måndag och jag ska skriva en tenta i handelsrätt på 15 hp. Jag har också kaos på jobbet, massa deadlines som ligger över mig som en tjockt moln. Jag önska jag kunde klona mig själv, samtidigt önskar jag att vi hade sluppit ha en flytt att planera denna månad.

Idag blir det iaf en mycket lång dag, skola från 9 fram till troligen någon gång runt 20. Yeah nu kör vi.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar