onsdag 27 april 2011

...dagens ultraljud


Jag har längtat som bara den efter vårt ultraljud. Då vi fick reda på att vi skulle få bebis så tidigt har det känts som att tiden fram till nu har gått så galet sakta. Sedan att bebisen inte vill sparka så jag känner den riktigt ännu var det extra skönt att se den.

Bebisen mår prima och allt såg toppen ut. Den rörde sig massor och sög på tummen fler gånger :-) Jag och Matte blev väldigt rörda och har nu typ köpt hur många bilder som helst :-)

Kan fortfarande inte greppa att vi ska få en liten trollunge i september/oktober.

/E

4 kommentarer:

  1. dusa moja mala...min sötisssss .... <3 tack för uppdateringen... hälsa matteee

    SvaraRadera
  2. Va kul att du är tillbaka have miss you:) Väldigt snygg vagn btw skit läcker jag hade köpt mörkblå eller svart men i alla fall den är riktigt snygg;) kör på den

    SvaraRadera
  3. Mirela - Min älskade lilla kusin.

    Emira - Tack Emira, jag gillar också mörkblått, men vet ju inte könet ännu. Om det är en tös är det kanske inte tokskoj med blå. Hur mår lilla M, han är saknad. Puss

    SvaraRadera
  4. ne det klart,mörk blå passar ju inte en tjej hehe:) gud va skoj med en bebis, shoppa mkt jag saknar det minns när jag handla när melwin va i magen det är spännande:) Lilla M han mår bra, han har fått två tänder nu så han är så söt när han ler hahha:) saknar er alla vi ska försöka komma och hälsa på er snart:)

    SvaraRadera