fredag 29 april 2011

...den där kate


Jag hade turen att jag kunde äta en snabbis lunch hos mamma idag och då även hinna spana in det Brittiska prinsbröllopet och jag blev självklart lite rörd, men tack och lov kan man nu skylla allt på gravidhormonerna.

Jisses va vacker hon var den där Kate. Jag blev helt mållös när hon steg ut ut bilen. Klänningen är helt klart en tiopoängare enligt mig, håret, tiaran och slöjan var klockrena. Hon sken som en sol och det är lätt att dras med när ens egna bröllop dyker upp i tankarna.

Måste även ge vår egen sessa beröm för det fina klädvalet. Kanske lite tråkigt färgval men Vickan bär upp det mesta. Extra plus för de skyhöga klackarna. Hörde även gravid rykten på radion, hm jag kan då inte se något som liknar en gravid mage.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar