torsdag 5 maj 2011

...lista


Igår diskuterade vi det här med barn i skolan. Jag har än så länge bara berättat för tjejerna jag skriver C-uppsatsen med, dom andra ser säkert att min mage blivit fet men ingen vågar säga något :-)

A frågade mig igår hur mycket vi hade fixat inför babyns ankomst och jag berättade att vi typ redan hade fixat allt och att den kunde komma imorgon för att vi redan har skaffat alla prylar. Men efter ett tag började hon fråga mig och jag hade fixat nappar, bröstpump, sängkläder och som ni ser på bilden så gick listan att göra oändligt lång. Jisses jag som trodde jag hade läget under kontroll, troligen är jag bara nojjig i onödan.

/E

1 kommentar:

  1. underbart med en liten bebis, shoppa och fixa innan den ska komma, mycket att tänka på. Längtar efter din lilla mirakel....va inne på en sida där dem säljer mycket bebis kläder något som inte passar Melwin längre för han är för stor haha, min lilla bebis är inte längre en bebis hahha:) ta hand om dig och hälsa Mattias....kram

    SvaraRadera