måndag 6 juni 2011

...tusen grader



I den här jäkla lägenheten som varken har rullgardin eller persienn är det dagar som dessa typ hundra grader här inne. Jag håller på dö av svett, det är sjukt obehagligt och med min vidriga förkylning och troligen feber gör det inte saken bättre heller. I natt ska jag iaf försöka sova sittandes så att hostan inte kväver mig och håller Matte vaken. Håll tummarna att jag får några timmars sömn.

Nog med gnäll, det var inte alls det jag skulle skriva om. Under kvällen har jag och Mattias suttit och skissat på elen. Det börjar bli dags att dra kablar och har man möjlighet att vara med och bestämma även på den fronten så tar man den. Det är absolut det bästa med att inte köpa hus från en större villaproducent, man får vara med och bestämma från början till slut vilket är grymt.

Nu ska vi svettas vidare här.

Natti/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar