torsdag 16 juni 2011

...vitvaror, check



Yes yes yes!

Ännu en grej att bocka av på den galet långa huslistan. Vitvarorna är nu beställda och vi blev nog rätt nöjda med priset. Vitvarorna i köket är från Husqvarna och är tydligen det absolut senaste och vår fläkt är från Fjäråskupan. Jag ville ha en relativt nätt fläkt dock med ett grymt sug och denna hade allt det vi sökte :-) Att Mattias fick med en löjlig fjärr att styra den med är enligt honom ett plus, jag tycker det är lite fjolligt. Men han är go min man.

Idag har det varit fullfart på jobbet, en rolig intervju med en kille som börjar hos oss på måndag var dagens höjdpunkt. Tog mig även tiden att sluta kl 14 för att möta upp den bästa T och hennes lilla W för en lååång lunch och fika. Måste vi göra oftare. T har precis blivit mamma till en super snäll liten pojke och har massa goda råd till en rookie som mig, det uppskattas.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar