lördag 30 juli 2011

...redan vaken

Att inte kunna sova för att man har ont är galet frustrerande I natt har det inte blivit mycket sömn för min del, jag tror att jag slumrade till någon gång runt tre i morse och är redan vaken. Tro mig kära ni, detta är inte frivilligt. Det är så att mina fötter spökar, jag har mått så sjukt bra hela graviditeten men har den senaste tiden börjat svälla upp om nätterna och speciellt då mina fötter. När de sväller upp så gör dem så galet ont, det känns som att de inte får något blod och den smärtan som då uppstår gör att jag inte kan sova och bara vill gråta av smärta. Ligger nu i soffan då Mattias behövde sömn, han har mått lite dåligt sedan igår och behövde sova. Den frågan jag ställer mig nu är hur tusan jag ska klara av denna dag? Två timmars sömn och fötterna fortsätter driva mig till vansinne, inte roligt detta. Någon annan som har haft fottrubbel under sin graviditet som kan ge mig något tips på hur det kan lindras?

/E

1 kommentar:

  1. försök googla vad som är bäst med snacka med barnmorska eller liknande dom vet bäst...ug gumman sista månaderna e lite jobbigaa... kram å ta hand om dig

    SvaraRadera