fredag 22 juli 2011

...regn och rusk

Jisses vilket regnoväder vi blev väckt av. Rätt mysigt och kunna ligga kvar i sängen och lyssna på det härliga smattrande ljuder mot fönsterrutan.

Idag har mäklaren varit här och värderat vårt hus, vi är mycket nöjda :-) Nu inväntar vi bara alla leverantörsfakturor så att byggkreditivet kan göras om till ett vanligt bolån. Byggkreditiv är inte gratis om man säger så :-)

Mattias står nu ute och försöker skruva ihop sin monster grill, så klart en ny Weber och jag har suttit i soffan och läst. Ikväll väntar vi besök av Mattias syster med sin familj, ska bli mycket trevligt. Jag ska snart sätta igång med lite middagsförberedelser.

Nåja, tänkte även bjuda på en magbild (igen). Är snart 30 fulla veckor, så det närmar sig. Är rätt svullen i både händer och fötter just nu vilket medför att det faktiskt gör rätt ont att gå. Men det går nog över.


Hoppas allt är bra med er kära läsare.

/E

1 kommentar:

  1. Tack, eller vad man säger =) Hon är helt underbar hon! Så fin du är i bebismagen. Var roligt att du också ska få en liten tjej =)

    Väldigt fint hus också, otroligt fint! Tror att jag åkte förbi det när jag skulle ut till en kompis som bor en bit från Ängsö. Om man ser det från vägen, efter Irsta kyrka om man åker från stan? Såg bara ett stort hus i ögonvrån så jag vände mig om och då tyckte jag verkligen att det såg ut som på bilderna här på bloggen. Så kanske det var det? =) Jättefint i alla fall! Ni måste vara supernöjda!

    Kramar!

    SvaraRadera