torsdag 4 augusti 2011

...dagarna

Semesterns slut närmar sig med stormsteg och ärligt talat så känns det helt ok. Jag brukar sällan ha ångest inför jobbet efter en längre semester, både jag och Mattias gillar rutiner och nu måste vi kirra nya sådana när vi bor i Irsta, än så länge har vi ju bara en bil vilket kommer bli lite omständigt då vårt kontor fortfarande är i Skultuna och jag behöver då åka dit, troligen dock bara några månader till då Carpi är i full gång med bygget av våra alldeles egna kontorslokaler och framtida verkstad.

En helt okej utsikt i Sala :-)

Jag täcker mina dubbelhakor :-)

Matte på Mån Sols

Nåja, de senaste dagarna har vi faktiskt mest tagit det lugnt. Nu har vi äntligen fått parabol installerad vilket innebar nyhetsmorgon imorse, kändes lite overkligt. Vi har också varit en sväng till Sala där vi åt middag på Mån Sols tror jag det hette, galet bra mat och galet prisvärt. Igår var jag också en sväng till min BM, denna gång var det iofs en semestervikarie. Jag fick lyssna på hjärtat som fortsätter slå helt perfekt, bebisen ligger som det ser ut nu med huvudet neråt, hoppas den fortsätter ligga så fram till förlossningen.

En lite update vart det iaf, nu är jag och Mattias påväg till Sova butiken där vi ska möta lillebror. Han går i resterande familjens fotspår och investerar i en riktig säng. Vi en Carpe, mamma och pappa en Lectus och lillebror en Jensen, crazy :-)

Må gott kära ni och njut av solen/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar