onsdag 10 augusti 2011

...pricken och jag

Som jag tidigare nämnt är jag ju hundvakt denna vecka och ärligt talat så har jag aldrig träffat en mer sällskapssjuk hund än Pricken. Dit jag går går han, är jag inne på toaletten så gnäller han utanför och när jag sitter vid skrivbordet så vill han antingen sova i mitt knä eller ligga bakom mig på samma stol.
Vilken tur att jag aldrig varit så liten som nu :-) Det är absolut inte trångt på min stol just nu.

Nåja, Pricken är iaf tokcharmig och jag är svag för hans goa goa ögon och därför delar jag med mig av min stol.

/E

2 kommentarer:

  1. Åh sådana hundar är så mysiga :)
    Ha de bäst fina kusin :D

    SvaraRadera
  2. sv; tusen tack och nej, du är super vacker som gravid :) Hoppas du mår väl under din graviditet, alltid kul att höra hur andra mår/upplever den!

    SvaraRadera