tisdag 9 augusti 2011

...sömn, vad är det?

Tisdag idag, vilket innebär att bebis i magen är exakt 32 veckor. Kan inte riktigt förstå att jag än så länge haft en liten människa i magen i 32 veckor, det som är ännu mer ofattbart är att det troligen är minst 8 veckor kvar, 8 lååånga veckor. Hur ska jag stå ut? Tips någon?

Inatt har det iaf inte blivit många timmars sömn. Bebis i magen är bråkig på nätterna vilket medför att jag inte får sova. Hur mycket jag än vrider och vänder på mig så blir det inte bättre. Jag har även de senaste dagarna fått ont som tusan i den "nedre" regionen, ibland när jag reser mig upp känns det som att det inte finns något som håller emot och att allt liksom ska ramla ut. Låter super snuskigt, i know men så känns det iaf.

Nu sitter jag och funderar på hur jag ska klara av denna arbetsdag utan att somna vid skrivbordet, ska strax ta med Pricken på en liten promenix, kanske piggnar jag till lite då. Ja ja det är som det är.

/E


1 kommentar:

  1. Gällande din smärta i nedre regionerna: låter precis som foglossning, tyvärr. Inte alls roligt, hade med både Thea och Noah. Har ett fogbälte med detta är just nu utlånat till Stina, men du kan ju alltid kolla med henne! massa kramar

    SvaraRadera