torsdag 15 september 2011

...bm besök och magbild

Me and my baby, v 37+ 2

Alla våra nära och kära är helt underbara. Jag vet inte hur många oroliga sms och telefonsamtal jag fått det senaste dagarna. Ni är bäst i världen och bara så att ni vet så mår jag bra. Nu äter jag antibiotika för att urinvägsinfektionen ska försvinna vilket även kommer medföra att smärta i magen kommer avta, detta kommer göra vardagen mycket lättare och jag kommer nog få ny energi då.

Har idag iaf haft ett BM besök. Bebis låg nästa helt rätt men var fortfarande inte fixerad. Magen hade heller inte sjunkit något så det dröjer nog ett tag till. Ska nog gå på kontroll varje vecka till det dags, min goa BM ville det.

Mysigaste sängen i världen

Bebis kommer när hon är redo, det är bara så jobbigt att längta efter något under så lång tid. Ni som känner mig väl vet ju hur otålig jag är när det kommer till att vänta på något. Nåja nu ska jag och Mattias mysa i soffan, jag får troligen lite massage som varje kväll. Vi har precis satt upp mobilen ovanför spjälsängen så sista pusselbiten är nu på plats, bara vår fina tjej saknas.

/E

1 kommentar:

  1. Lycka till med bebisens ankomst och allt därtill, hoppas det går bra! /Johanna

    SvaraRadera