lördag 3 september 2011

...en helt vanlig lördag

Jag och en felvänd bebis för en liten stund sedan, insåg även att jag har en Zlatan näsa på bilden. Suck :-)

Sitter i bilen på väg in mot staden. Ska köpa en ny kamera samt titta på nytt babyskydd. Vi har ett babyskydd från Acta Graco idag, men har nog bestämt oss för att köpa ett med Isofix fästen och ha detta babyskydd som ett reservskydd om någon (läs; mormor, morfar, farmor, L, och farfar) ska vara barnvakt.

Jag har i natt drömt mycket om kejsarsnitt. Hoppas innerligt på att tösen ska vända sig men tror tyvärr att hon fortfarande ligger med huvudet på höger sida. Envisa lilla bebis.

Må gott

/E

1 kommentar:

  1. Bra med isofix, både smidigare och mycket säkrare.:) Jag kollade igenom mina inlägg från Oscar i magen och han låg inte neråt förrän vecka 37 så visst finns det hopp om att hon kan vända sig. Håller tummarna! Annars får du tänka att ett planerat snitt är sååå mycket bättre än akut där du blir sövd och missar allt. Men förstår om det känns lite som att man missar målgången som man väntat på i 10 månader.
    Puss & kram

    SvaraRadera