torsdag 8 september 2011

...så trött

Magen är så tung och ryggen värker, att sitta still på jobbet är sjukt tungt och stackars Mattias får massera ryggen varje kväll. Nätterna är långa då det är svårt att sova vilket medför att ögonen går i kors här på jobbet, tydligen har jag börjat snarka som en tok också. Mattias spela in mig i natt och herre gud, jag är ju förtusan som en motorsåg. Sexigt värre...

Funderar på att börja jobba fyra dagar i veckan nu fram till bebisen kommer så jag har en dag då jag bara vilar. Ska iaf åka hem lite tidigare idag och lägga mig i soffan och vila. Känner att behovet finns.

Tänkte egentligen mest bara visa en bild på min nya hårfärg samt magen i dagsläget. Befinner mig i vecka 36 + 2. Kära oktober, kom nu :-)

Min nya lite ljusare hårfärg, like it a lot

Kram/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar