fredag 9 september 2011

...sorel



Förra vintern försökte jag köpa ett par Sorel kängor men de var för tusan slut överallt, eller min storlek var iaf slut. Det kan också ha berott på att jag började kika i typ januari, typ när vintern närmar sig sitt slut. Nu har jag iaf bestämt mig för att vara ute i god tid och igår beställde jag hem ett par. Nu är jag redo inför vinterns alla promenader med barnvagnen, avskyr nämligen att vara kall om fötterna.

Idag är det fredag vilket känns heeelt fantastiskt. Jag har som mål att pyssla lite i trädgården och förbereda den inför vintern, självklart ska jag plantera ljung i krukor. Vi ska även rensa förrådet då det är ett enda stort kaos.

Ha en göttig fredag kära ni.

/E

1 kommentar:

  1. Världens bästa sko for sure! Jag har den beiga varianten med svart sula och älskar den. Är inne på tredje året på dem nu och de ser fortfarande ut som nya!

    Skulle vara jättekul att komma ut och kika på ert fina hus. Ska försöka organisera min kalender och bli av med min dyngförkylning så hör jag av mig sen.

    Och du, du är superfin med magen!

    SvaraRadera